آموزش مقدماتی کاین مستر | KineMaster

15:01 1402/01/17 - امیر حسین عیدی

  

آموزش کار با کاین مستر :

طریقه کار کردن بابرنامه کاین مستر بسیار راحت است. اگر فقط قصد ویرایش سریع یک ویدیو را دارید یا فقط میخاهید یک اهنگ روی ویدیو خود اضافه کنید میتوانید از ابزار و امکانات کاین مستر استفاده کنید و یک ادیت آسان در موبایل با نرم افزار کاین مستر انجام دهید.

آموزش ادیت ویدیو با اپلیکیشن کاین مستر kinmaster

این روزها به دلیل محبوبیت بیش از حد اینستاگرام،کمبود وقت و کاهش صبر و حوصله افراد،اغلب افراد به دنبال دیدن محتواهای ویدیویی هستند.به همین دلیل این نوع تولید محتوا از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است،هر چند شاید نتواند جای نرم افزارهای کامپیوتری محبوبی چون پریمر و…را بگیرد اما چون همه ی افراد به کامپیوتر دسترسی ندارند اپلیکیشن کاین مستر(kinemaster)بهترین راه برای ادیت ویدیو با موبایل است.پس ادیت و ویرایش ویدیو با کاین مستر kine master یکی از بهترین روش ها برای تولید محتوایی ویدیویی با موبایل است.

کاین مستر چیست؟(kinemaster)

برای آشنایی با اپلیکیشن کاین مستر ابتدا باید بدانید که کاین مستر kine master چیست ؟ اپلیکیشن کاین مستر(KineMaster) با ایجاد بستری مناسب برای کاربران خود این امکان را به آنها میدهد که از انواع ابزار ویرایش ویدئو استفاده کرده و مانور ویژه‌ای روی کلیپ‌های خود بدهند. به‌نوعی باید بگوییم که استفاده از این اپلیکیشن تنها به شما و خلاقیتتان بستگی دارد، زیرا هر آنچه شما برای تولید محتوا به آن نیاز داشته باشید بدون هیچ گونه محدودیتی در اختیارتان قرار داده شده است.

در نرم افزار کاین مستر به صدها افکت و فیلتر مختلف دسترسی دارید که هرکدامشان به نوعی به ویدیو های شما جذابیت خاصی داده و آنها را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند. در واقع برنامه های خیلی زیادی برای ادیت عکس و فیلم وجود دارد اما کاین مستر یکی از بهترین این برنامه ها است چرا که به شما این امکان را میدهد که ویدیو های خود را به بهترین و جذاب ترین روش ادیت کرده و از این طریق توجه مخاطبان اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی که به دنبال محتواهای ویدیویی هستند را جلب کنید.

شما میتوانید با استفاده از برنامه کاین مستر به قابلیت های ذیل دسترسی پیدا کنید:

ابزارهای برش، ادیت و چسباندن ویدیوها به یکدیگر + بیشتر از 2500 استیکر، فونت و افکت‌های متفاوت + افزایش سرعت ویدیو و ایجاد حرکات آهسته + قابلیت اضافه کردن آهنگ به ویدیو + امکان ساخت فتوکلیپ + گرفتن خروجی آسان تا کیفیت 4k

ساخت لوگوموشن با کاین مستر :

شما با استفاده از اپلیکیشن کاین مستر میتوانید لوگوموشن های جذاب مخصوص خودتان و کسب کارتان را بسازید و از آنها در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.ساخت لوگوموشن با کاین مستر یکی از بهترین امکانات این اپلیکیشن هست.

حذف پس زمینه ویدیو :

یکی از قابلیت های جدیدی که به برنامه کاین مستر اضافه شده است حذف پس زمینه ویدیو ها با کاین مستر هست.اگر شما دانش و تخصص کافی در مورد این برنامه داشته باشید میتوانید به راحتی با اپلیکیشن کاین مستر بک گراند ویدیو هاتون رو حذف کنید.

گذاشتن آهنگ روی ویدیو :

یکی دیگر از امکانات نرم افزار kine maste اضافه کردن موسیقی روی ویدیو ها هست .شما میتوانید آهنگ دلخواه خود را با استفاده کاین مستر به ویدیو های خود اضافه کنید و جذابیت ویدیو تان را چند برابر کنید.

گذاشتن افکت روی ویدیو ها :

افزودن افکت به ویدیو با کاین مستر یکی دیگر از ویژگی این اپلیکیشن است.اما سوالی که شاید در ذهن شما باشد این است که چگونه افکت های کاین مستر را دانلود کنیم ؟ یا چطور با کاین مستر افکت به ویدیو ها اضافه کنیم؟ اصلا نگران نباشید ما در این آموزش نحوه افزودن افکت به ویدیو با کاین مستر را برای شما توضیح داده ایم.

استفاده از کاین مستر به چه کسانی توصیه میشود؟

اگر شما هم به محتواهای ویدیویی علاقه دارید و حتی در این فکر هستید که اینگونه محتوا هارا در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید اما نمی‌دانید چگونه میتوانید این گونه محتوا را تولید کنید پیشنهاد ما به شما برنامه ی کاین مستر است.چرا که این برنامه شامل بخش های بسیار گسترده و جذابی است که شما بدون هیچ محدودیتی میتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید.

تنظیمات اپلیکیشن کاین مستر :

احتمالا تنظیمات و ابزار های کاین مستر شما را هم سر در گم کرده است . اما لازم نیست نگران این مسئله باشید.ما در این آموزش نحوه کامل کار با تنظیمات کاین مستر- تنظیمات صدا در کاین مستر-تنظیمات خروجی گرفت صحیح در کاین مستر-تنظیمات افکت کاین مستر-تنظیمات متنی کاین مستر را برای شما توضیح داده ایم.

آموزش کاین مستر pdf :

اگر شما هم به دنبال آموزش کاین مستر pdf هستید باید بگویم که سخت در اشتباه هستید هستید . شما فقط و فقط با دریافت آموزش ویدیویی با کیفیت کاین مستر هست که میتوانید نحوه کامل کار با کاین مستر را بیاموزید.

حذف لوگو یا علامت کاین مستر :

اگر لوگو یا علامت کاین مستر موجود در ویدیو ها شما را کلافه کرده است و میخواهید از شر آن راحت شوید و ویدیو های کاین مستر را بدون لوگوی کاین مستر ذخیره کنید .فقط کافیست نسخه پرو برنامه کاین مستر را در اختیار داشته باشید.

اضافه کردن Transition به ویدیو در KineMaster :

قبل از این که روش اضافه کردن ترنزیشن به کاین مستر را بیاموزید باید بدانید که ترنزیشن یا Transition چیست ؟ Transition در ویدیو به اتصال دو کلیپ مجزا به هم مربوط می شود. یکی از امکانات خوب برنامه کاین مستر این است که امکان افزودن ترنزیشن های متنی را در اختیار کاربر قرار میدهد. شما با کمک ویرایشگر ویدیوی KineMaster می توانید ترنزیشن های خوبی را به ویدیو هایتان اضافه کنید.اگر شما هم نیاز به دانلود ترانزیشن برای کاین مستر دارید با در اختیار داشت نسخه پرو برنامه کاین مستر میتوانید به تمام transition effect های کاین مستر دسترسی داشته باشید.

ضبط صدا در کاین مستر :

یکی از امکانات فوق العاده kinemaster امکان ضبط صدا در کاین مستر یا صحبت کردن روی ویدیو هست.شما با استفاده از ابزار record کاین مستر میتوانید این کار را انجام دهید و روی ویدیو های بی صدا خودتون صحبت کنید یا صدا ضبط کنید.

نحوه دانلود از فروشگاه کاین مستر :

شما بعد از انتخاب و اجرای پروژه خود در کاین مستر با کلیک روی Kinemaster Asset Store یا لوگو فروشگاه در پایین صفحه میتوانید به فروشگاه کاین مستر بروید و ابزار مورد نیاز خود را دانلود و به ویدیو خود اضافه کنید.

بهترین افکت های کاین مستر :

برنامه کاین مستر دارای افکت های بسیار زیاد و جذابی هست .که شما میتوانید از همه این افکت ها برای ادیت ویدیو های خود استفاده کنید.افکت دود و افکت آتش دو تا از بهترین افکت های کاین مستر هستند.

کاین مستر در هر دو سیستم عامل :

کاین مستر KineMaster یک برنامه عالی برای ادیت ویدیو با موبایل است که امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار میدهد.اپلیکیشن کاین مستر برای هر دو سیستم عامل یعنی اندروید و آیفون در دسترس است .اپلیکیشن کاین مستر برای آیفون را از طریق پلی استور و برنامه کاین مستر برای اندروید را از طریق فروشگاه پلی میتوانید دانلود و نصب کنید.

ادیت گیم پلی و فری فایر با کاین مستر :

اگر شما در حوزه گیم در حال ساخت ویدیو هستید و قصد دارید یک ادیت گیم پلی فری فایر را انجام دهید . باید بگویم این کار با کامپیوتر و نرم افزار های کامپیوتری بسیار سخت و پیچیده است . پس بهترین راه ادیت گیم پلی و فری فایر استفاده از اپلیکیشن کاین مستر است. شما میتوانید بهترین ادیت های فری فایر را با کاین مستر و ابزار فوق العاده آن انجام دهید. در ضمن تنها راه ادیت فری فایر با گوشی استفاده از نرم افزار کاین مستر هست.

اضافه کردن خط زمان به ویدیو با کاین مستر :

یکی از ویژگی هایی که ویدیو شما را به یک ویدیو کاملا حرفه ای تبدیل میکنه .داشتن خط زمان ویدیو شماست .برای اضافه کردن خط زمان به ویدیو نیاز به کامپیوتر و نرم افزار خاصی ندارید و شما میتوانید با کاین مستر به ویدیو های خود خط زمان اضافه کنید.

ساخت اکولایز با کاین مستر :

احتمالا شما هم زمانی که در حال گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و اینترنت هستید.با ویدیو هایی تحت عنوان اکولایزر روبه رو شده اید و تحت تاثیر زیبایی این ویدیو ها قرار گرفته اید.اما آیا ساخت اکولایزر کار پیچیده ای است ؟ در جواب باید بگویم که خیر. شما اگر دانش و تخصص کافی کار با کاین مستر را داشته باشید میتوانید با گوشی موبایل یک اکولایزر جذاب بسازید. ساخت اکولایزر با کاین مستر یکی دیگر از ویژگی های خوب این برنامه است.

برخی از قابلیت ها و ویژگی های اپلیکیشن کاین مستر (kinemaster) :

قابلیت قرار دادن متن بر روی ویدیوها با امکان تغییر سایز و فونت نوشته‌ها
قابلیت اضافه کردن جلوه‌های بصری و سه بعدی به فایل‌های تصویری
قابلیت ذخیره سازی ویدیوهای ساخته شده با کیفیت Full HD
پشتیبانی از تمام فرمت‌های عکس و ویدیو
قابلیت ذخیره سازی پروژه‌ها با امکان ویرایش آن‌ها
وجود ده‌ها تم مختلف و زیبا در دسته‌بندی‌های متفاوت
قابلیت ویرایش رنگ، تنظیم اشباع، حجم و … ویدیوها
مجموعه‌ای از ابزار متنوع برای ایجاد برش، و یا ادغام فایل‌های ویدئویی با یکدیگر
لایه های چندگانه از ویدئوها , تصاویر , برچسب ها , جلوه های ویژه و متن
ترکیب حالت های مختلف برای ایجاد جلوه های بصری زیبا
امکان افزودن موسیقی و جلوه های صوتی به ویدئوها
ترکیب کلیپ‌های ویدئو، تصاویر، استیکر ها و افکت‌ها با یکدیگر و ساخت کلیپی جذاب و سرگرم‌کننده
ابزارهای ویرایش حرفه ای برای ترکیب کردن و برش فیلم ها
امکان افزودن متن موردنظر به ویدئو با رنگ و فونت دلخواه
امکان دریافت خروجی و ذخیره ویدئوها در کیفیت های گوناگون
به اشتراک گذاری ویدئوها در رسانه های اینستاگرام , فیسبوک , توییتر و …
بیش از 2 هزار افکت انتقال برای ساخت اسلایدشو هایی فوق‌العاده
جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز و خارق‌العاده نظیر کاهش و یا افزایش سرعت پخش ویدئوها

ویژگی های برنامه کاین مستر kine master مود شده:

باز شدن کلیه امکانات نسخه پرو برنامه کاین مستر
کلیه امکانات و بخش های خرید درون برنامه ای باز است.
موارد اضافه و تبلیغات درون برنامه حذف شده است.

اگر شما نسخه پرو برنامه کاین مستر را در اختیار داشته باشید میتوانید به موراد گفته شده دسترسی داشته باشید و از امتیازات کامل این برنامه بهره مند شوید. اما به نظر من یکی از بهترین ویژگی های نسخه هک شده کاین مستر حذف شدن تبلیغات درون برنامه ای هست.