یکی از ویژگی‌های اینستاگرام این است که به کاربران اجازه نمی‌دهد به صورت مستقیم عکس، فیلم و استوری‌ها را دانلود کنند و برای دانلود پست و استوری اینستاگرام، باید از روش‌های غیرمستقیم برای دانلود از اینستاگرام کمک بگیرند.

در مقاله امروز روش‌های مختلف دانلود از اینستاگرام را به شما معرفی کرده‌ایم. در صورتی که شما هم تمایل دارید نحوه دانلود از اینستاگرام را یاد بگیرید و محتواهای مورد علاقه خود را خیلی راحت دانلود کنید، کافی است تا پایان این مقاله به ما همراه شوید.

 

روش‌های دانلود از اینستاگرام با دستگاه‌های مختلف

خوشبختانه وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و ربات‌های تلگرامی مختلفی برای دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام طراحی و به بازار عرضه شده است که در ادامه با چند مورد از آن‌ها آشنا خواهیم شد:

شیوه دانلود از اینستاگرام با استفاده از رایانه شخصی

اگر می‌خواهید با استفاده از کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ، عکس، ویدیو، استوری یا IGTV از اینستاگرام دانلود کنید، وب‌سایت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید. مزیت این وب‌سایت‌ها این است که دانلود کردن با استفاده از آن‌ها خیلی راحت است و از طرفی دانلود را خیلی سریع انجام می‌دهند.

نکته‌ دیگر اینکه وب‌سایت‌های مختلفی که برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده، فقط مخصوص کامپیوتر نیستند و با استفاده از گوشی هوشمند خودتان هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به معرفی چند وب‌سایت خوب و کاربردی می‌پردازیم:

1. سایت دانلودگرام (DownloadGram)

سایت دانلودگرام، دانلود عکس، ویدیو، استوری و IGTV را برای شما خیلی راحت کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لینک مربوط به محتوای خود را از اینستاگرام کپی کنید.

برای کپی کردن لینک محتوا، ابتدا وارد پلتفرم اینستاگرام شوید، به پست یا استوری مورد نظر خود بروید. در بالای سمت راست آن محتوا (در کامپیوتر، سمت راست است ولی در اپلیکیشن اینستاگرام، در بالای سمت چپ پست قرار دارد) یک نشان سه نقطه وجود دارد، روی آن کلیک کنید.

اکنون منوی زیر ظاهر می‌شود که از این منو باید روی گزینه «Copy Link» کلیک کنید. با این کار لینک مربوط به تصویر یا ویدیو کپی می‌شود.

اکنون وارد وب‌سایت دانلودگرام شوید. لینکی که کپی کرده بودید را در کادر موجود در این سایت قرار دهید و روی دکمه «Download» کلیک کنید. به همین سادگی!

2. سایت آی‌گرام (iGram)

روش دانلود از این سایت هم دقیقاً مثل دانلودگرام است؛ یعنی کافی است لینک محتوای مورد نظر را در کادر موجود در این سایت قرار دهید. مزیت سایت آی‌گرام این است که امکان دانلود محتوای اینستاگرامی با کیفیت‌های مختلف را فراهم می‌کند.

3. سایت اینستا دانلودر (InstaDownloader)

سایت اینستا دانلودر یکی از بهترین و ساده‌ترین ابزارهایی است که امکان دانلود تصویر و ویدیو از اینستاگرام را برای شما فراهم می‌کند. یکی از مزایای این وب‎سایت این است که بخشی دانلود پروفایل اینستاگرام هم دارد. کافی است لینک پروفایل مورد نظر خود را در کادر مربوطه قرار دهید و روی دکمه «Download» کلیک کنید.

4. سایت حرفه‌ای و کم‌نظیر الو اینستاگرام (Aloinstagram)

سایت الو اینستاگرام یکی از بهترین وب‌سایت‌هایی که برای دانلود از اینستاگرام طراحی شده و خدمات مختلفی را به صورت کاملاً رایگان به کاربران خودش ارائه می‌دهد. این خدمات عبارت است از:

  • دانلود IGTV اینستاگرام
  • دانلود استوری‌های اینستاگرام
  • دانلود ویدیوها و تصاویر اینستاگرام
  • تولیدکننده هشتگ برای اینستاگرام
  • دانلود هایلایت‌های اینستاگرام
  • دانلود پروفایل پیج‌های مختلف اینستاگرام
  • کپی کپشن‌های مربوط به پست‌های اینستاگرام

برای دانلود از اینستاگرام با استفاده از سایت الو اینستاگرام، کافی است ابتدا لینک محتوای مورد نظر خود را از اینستاگرام کپی کنید و سپس بسته به نوع محتوا وارد بخش مربوطه در این سایت شوید و تصویر، ویدیو، IGTV یا استوری را دانلود کنید.


آیا شما هم تجربه دانلود از اینستاگرام را دارید؟ از نظر شما بهترین و سریع‌ترین راه برای دانلود تصویر یا ویدیو از اینستاگرام چیست؟ لطفاً نظرها و پیشنهادهای خود را با ما و سایر همراهان دیدوگرام در بخش نظرات (زیر همین مقاله) به اشتراک بگذارید.