معرفی برنامه PicsArt (پیکس آرت)

09:47 1401/10/25 - امیر حسین عیدی


 

پیکس آرت PicsArt

اپلیکیشن پیکس آرت picsart یک برنامه کاربردی برای ویرایش تصاویر در گوشی شما هست که به راحتی میتوانید عکس های خود را با موبایل ویرایش کنید و تغییرات دلخواه را در تصاویر خود ایجاد کنید.حتی میتوانید خود یک تصویر زیبا را خلق کنید برنامه پیکسارت picsart دارای امکانات بسیار زیادی می باشد همچنین تعداد زیادی فونت با قابلیت اضافه کردن فونت که کاربر به راحتی میتوانید فونت مورد نظر و دلخواه خود را به برنامه اضافه کند حتی شما میتوانید از فونت های فارسی هم  در برنامه استفاده کنید و متن دلخواه خود را به عکس مورد نظر خود اضافه کنید . نسخه هک شده برنامه! همچنین شما میتوانید از سایر اپلیکیشن های مشابه همانند فوتوشاپ برای ویرایش عکس ها خود استفاده کنید اپلیکیشن پیکسارت دارای افکت های بسیار زیادی میباشد که شما به راحتی میتوانید افکت های مورد نیاز خود را پیدا کرده و بر روی تصویر خود اعمال کنید همچنین شما قادر هستید عکس های متحرک Gif را ایجاد یا ویرایش کنید شما میتوانید عکس های ایجاد شده خود را با سایر دوستان خود در شبکه های مجازی به اشتراک بگذارید. عکس های خود را به صورت نقاشی تبدیل کنید و بسیاری از امکانات دیگر …..

آموزش و معرفی اپلیکیشن پیکس آرت-picsart-کامل

آموزش و معرفی اپلیکیشن پیکس آرت-picsart-کامل

 

پیکسارت picsart کامل ترین، بهترین و قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلکییشن ویرایش تصویر میباشد که با دانلود بیش از 70 میلیون بار و با دارا بودن امتیاز 4.3 از 5.0 در پلی استور محبوب ترین اپلیکیشن ادیت عکس به شمار می رود.پیکس آرت با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را به شما میدهد. اپلیکیشن picsart تمام ابزارهایی را که برای ویرایش تصویر احتیاج دارید را در اختیار شما قرار می دهد و می توان ان را قدرتمندترین ویرایش عکس نام برد! شما این امکان را در اختیار دارید تا از میان ده ها افکت فوق العاده در دسته بندی های منحصر به فرد به صورت دلخواه برروی عکس هایتان اعمال کنید و رنگ و رویی تازه را به عکس هایتان ببخشید! نکته قابل توجه این نرم افزار دانلود +500 میلیونی ان از مارکت گوگل است که مطمئنا نظر هر کاربر را جلب می کند تا ان را امتحان نماید و به عظمت ان پی ببرد!

آموزش و معرفی اپلیکیشن پیکس آرت-picsart-کامل

آموزش و معرفی اپلیکیشن پیکس آرت-picsart-کامل


معرفی برنامه PicsArt (پیکس آرت)

برنامه PicsArt (پیکس آرت) برای افراد علاقه‌مند به ویرایش تصویر یک اپلیکیشن کاربردی به شمار می‌رود، چرا که تمام ابزارهای ویرایشی مورد نیاز را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از قابلیت های برنامه پیکس آرت (PicsArt) مربوط به ساخت عکس کلاژ می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی توسط این برنامه، تصاویر دلخواه خود در کنار یکدیگر قرار دهد.

به منظور ساخت عکس کلاژ آیکون به شکل به علاوه در قسمت انتهایی صفحه را لمس کرده، سپس گزینه Collage را انتخاب کنید. پس از آن با انتخاب تصاویر دلخواه خود قادر به ساخت عکس کلاژ خواهید بود.

همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، برنامه PicsArt (پیکس آرت) ابزارهای ویرایشی متنوعی نظیر برش، چرخاندن و اضافه کردن متن به تصویر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. به منظور دسترسی به ابزارهای ویرایشی برنامه Pics Art (پیکس آرت) آیکون به شکل به علاوه را لمس کرده و گزینه Edit را انتخاب نمایید. سپس از شما خواسته می‌شود تا عکس مورد نظر خود را جهت ویرایش انتخاب کنید.

شما میتوانید با رفتن به قسمت Tools به ابزارهای ویرایشی نظیر برش، تغییر سایز و یا چرخش تصویر دسترسی داشته باشند.

برنامه PicsArt (پیکس آرت) شامل مجموعه متنوعی از فیلترها می‌شود که در بخش Effects قابل دسترسی هستند و می‌توانید افکت دلخواه خود را به راحتی به تصویر اعمال کنید.

اپلیکیشن Pics Art (پیکس آرت) از افکت هایی همانند برنامه پریزما (Prisma) هم بهره می‌برد که از تکنولوژی هوش مصنوعی در آن‌ها استفاده شده است. به منظور دسترسی و اعمال این نوع افکت ها به تصویر خود تنها کافیست تا به Magic مراجعه کنید.

کاربران برنامه PicsArt (پیکس آرت) می‌توانند با مراجعه به بخش Stickers به استیکرهای این برنامه دسترسی داشته باشند و استیکر مورد نظر خود را به تصویر بیفزایند.

اضافه نمودن متن به تصویر جزو دیگر قابلیت های اپلیکیشن پیکس آرت (PicsArt) به شمار می‌رود. کاربران می‌توانند از بین 100 فونت مختلف ارائه شده، فونت دلخواه خود را انتخاب کرده و نسبت به اضافه کردن متن به تصویر اقدام نمایند .

در نهایت پس از ویرایش عکس با لمس آیکون موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه می‌توانید تصویر را در گالری ذخیره کرده و یا آن را از طریق سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

آموزش و معرفی اپلیکیشن پیکس آرت-picsart-کامل

آموزش و معرفی اپلیکیشن پیکس آرت-picsart-کامل

 

برنامه PicsArt (پیکس آرت) امکان کشیدن نقاشی را هم در اختیار کاربران قرار داده است. کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با مراجعه به بخش Draw نسبت به کشیدن نقاشی بر روی صفحه سفید اقدام نمایند و یا بر روی تصویر مورد نظر خود طراحی کنند.

از دیگر قابلیت های برنامه PicsArt (پیکس آرت) می‌توان به امکان ثبت تصویر اشاره کرد. علاوه بر آن، امکان ساخت استیکر از تصاویر ثبت شده هم در اختیار کاربر قرار داده شده است. بدین منظور تنها کافیست تا به بخش Sticker مراجعه نمایید و نسبت به ثبت عکس اقدام کنید. از سوی دیگر با لمس آیکون fx در قسمت فوقانی صفحه می‌توانید به لیستی از افکت های موجود در برنامه پیکس آرت (Pics Art) دسترسی داشته باشید.

ویژگی های برنامه PicsArt Photo Studio :

  • اعمال افکت های گوناگون و فراوان بر روی تصاویر
  • امکان ساخت کولاژ از 9 تصویر همزمان
  • امکان اضافه کردن استیکر و متن به تصاویر
  • امکان اضافه کردن حاشیه و کادر به تصاویر
  • قابلیت به اشتراک گذاری ساده تصاویر

ویژگیهای PicsArt – Photo Studio:
PicsArt Collage Maker: قابلیتی که بوسیله آن میتوان کلاژهای زیبایی ایجاد نمود.
PicsArt Photo Editor: قابلیتی که بوسیله آن میتوان تصاویر را ویرایش نمود (اضافه کردن قاب، حاشیه، متن، کلیپ آرت، چرخش، تنطیم رنگ و ...)
PicsArt Effects: قابلیتی که بر اساس آن میتوان انواع فیلترهای زیبا را اعمال نمود.
PicsArt Photo Camera: قابلیتی که بر اساس آن میتوان با اعمال افکتهای گوناگون عکس گرفت.
PicsArt Drawing Tool: قابلیتی که بر اساس آن میتوان به کشیدن نقاشی و اعمال تغییرات بر روی تصاویر پرداخت.
PicsArt Artists Network: قابلیتی که بر اساس آن میتوان تصاویر ساخته شده را به اشتراک گذاشت.

پیکس آرت picsart برنامه ای محبوب و پرکاربرد برای ویرایش عکس در بین کاربران اندرویدی است.این برنامه با ابزارها و امکاناتی که در یک محیط کاربر پسند در اختیار شما قرار میدهد،به شما این امکان را میدهد تصاویر حرفه ای و بسیار زیبا با افکت های عالی طراحی کنید و ان را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید و انها را شگفت زده کنید!پیکس ارت به شما این امکان را میدهد با تصاویر خود کلاژ های بسیار زیبا و حرفه ای بسازید و از فیلترهای متنوع PicsArt استفاده کنید تا عکس های شخصی بدون هیچ گونه عیب و نقصی طراحی کنید.البته شما با این برنامه می توانید نقاشی هم بکشید وبروی تصاویرتان اعمال کنید!

نحوه اضافه کردن فونت های زیبای فارسی به برنامه پیکس آرت :

پیش از هر اقدامی پکیج فونت های فارسی پیکس ارت رو دانلود کنید.

بعد از دانلود، یک فایل زیپ و فشرده با عنوان picsart-fonts.zip در اختیار دارید.

این فایل رو باید به پوشه picsart در حافظه گوشی خودتون منتقل کنید.

بعد از انتقال به پوشه picsart کافیه اون رو از حالت فشرده خارج کنید تا پوشه fonts استخراج بشه.

حالا شما در پوشه picsart دارای یک پوشه fonts هستید که اگر این پوشه رو باز کنید مشاهده میکنید که چندین فونت فارسی درونش قرار داره. به سادگی میتونید بعدا هر فونت دیگه ای خواستید از اینترنت تهیه کنید و داخل این پوشه قرار بدید.

به همین سادگی فونت ها اضافه شدند.

برای استفاده از فونت ها، زمانی که در برنامه در حال قرار دادن متن هستید، در بخش انتخاب فونت گزینه My Fonts رو انتخاب کنید و از لیست نمایش داده شده یکی از فونت هارو انتخاب و تایید کنید.

با پیکس آرت چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟

پیکس آرت یک برنامه حرفه‌ای برای ادیت عکس است و با ابزارهایی که دارد، می‌توانید تغییرات موردنظر خود را روی عکس اعمال کنید. مثلا می‌توانید نور و رنگ تصویر را به شکلی تغییر دهید که عکس شما جذابیت بیشتری پیدا کند.

این امکان وجود دارد که لوگو یا واترمارک خودتان را به عکس اضافه کنید تا هم افراد متوجه شوند که عکس واقعی است و از جایی برداشته نشده، و هم این که کسی نتواند عکس شما را در جای دیگری استفاده کند. علاوه‌بر این می‌توانید نوشته به عکس اضافه کنید یا حتی چند عکس را در کنار هم قرار دهید و یک قاب عکس درست کنید.

آموزش و معرفی اپلیکیشن پیکس آرت-picsart-کامل

آموزش و معرفی اپلیکیشن پیکس آرت-picsart-کامل

 

ابزارهای بخش Tools نرم‌افزار PicsArt

  • Crop: این ابزار عکس‌های شما را برش می‌دهد
  • Free Crop: با استفاده از این ابزار می‌توانید در اشکال مختلف عکس‌ها را برش داده و طرح‌های زیبایی خلق کنید.
  • Shape crop: این ابزار نیز مانند دو ابزار پیشین به برش عکس‌ها می‌پردازد با این تفاوت که برش در این قسمت به صورت اشکال هندسی انجام می‌شود.
  • Selection: این ابزار برای انتخاب بخشی از تصاویر و اعمال تغییرات بر روی آن بخش استفاده می‌شود.
  • Perspective: این ابزار به تصاویر شما بُعد می‌دهد.
  • Clone: با استفاده از این ابزار قلمی هم رنگ و هم طرح زمینه تصویر در اختیار خواهید داشت.
  • Motion: این ابزار به قسمت انتخابی تصویر عمق می‌دهد.
  • Stretch: با استفاده از این ابزار می‌توانید قسمت مورد نظر خود را به جهت‌های مختلف بکشید.
  • Curves، Adjust، Enhance: این بخش به تنظیم و تغییر رنگ و کنتراست تصاویر می‌پردازد.
  • Tilt Shift: این ابزار مانند Blur در فتوشاپ عمل می‌کند.
  • Resize: در این بخش با تغییر اندازه طول و عرض می‌توان ابعاد عکس را به حالت دلخواه در آورد.
  • Flip/Rotate: با این ابزار می‌توان عکس را به جهت‌های مختلف چرخاند.
  • Effect: این بخش دارای تعدادی ابزار برای اعمال فیلترهای گوناگون بر روی عکس است که خود از هشت بخش مجزا تشکیل شده و افکت‌های زیبایی را دارا است.
  • Add photo: در این قسمت می‌توانید تصاویر جدیدی به طرح خود اضافه کنید.
  • Square fit: با استفاده از این ابزار می‌توانید تصاویر خود را به مربع تبدیل کنید.
  • Border: این بخش برای ساخت قابل دور تصاویر کاربرد دارد.
  • Mask: این بخش دارای افکت و نورهای رنگی مختلف است که در طراحی تصویر بسیار کمک می‌کند.
  • Draw: این بخش شامل تعداد بسیاری ابزارهای طراحی است که به شما امکان ایجاد طرح‌های مختلف را می‌دهد.
  • Text: در این بخش می‌توانید متون دلخواه خود را بر روی عکس ایجاد کنید و در لیست موجود فونت‌های مختلف نصب شده را برای متن خود انتخاب کنید.
  • Sticker و ClipArt: در این بخش تعدادی استیکر با موضوعات مختلف قرار دارد، همچنین می‌توانید استیکرهای بیشتری را با خرید یا نصب به لیست خود اضافه کنید.
  • Lens flare: افکت‌هایی مانند نور خورید و ماه را می‌توانید در این بخش به عکس خود اضافه کنید.
  • Shape mask: این بخش دارای تعدادی ماسک با اشکال مختلف است که بر روی عکس قرار می‌گیرد.
  • Frame: این ابزار مانند قابلیت Border است، اما در این بخش می‌توانید از قاب‌های فانتزی نیز بهره ببرید.
  • Callout: این ابزار برای استفاده از نوشته و ایجاد به صورت نقل قول استفاده می‌شود.
  • Shop: این بخش فروشگاه انواع استیکر، فونت و قاب‌های مختلف است که برخی رایگان و برخی دیگر با پرداخت آنلاین قابل دریافت است